typtest - LinkedKurs

VIKTIGT: Din [LEAD MAGNET] är påväg! (Det tar ca 10 - 15 minuter innan leverans).
FÖRSÖK INTE att implementera [LEAD MAGNET] innan du läst igenom denna sidan noga.

Vad dina konkurrenter önskade att de visste om LinkedIn..

Är du trött på detta?

  • Du har en LinkedIn profil men förstår inte hur du kan få några resultat av den...
  • Du förstår inte hur du ska formulera dig eller kommunicera på plattformen för att skapa flera affärsmöjligheter
  • Du vill inte se oprofessionell ut på LinkedIn inför ditt nätverk så att dina konkurrenter vinner dina affärsmöjligheter.. 

Hej, mitt namn är Christoffer. Jag ska här leda dig igenom en historia om hur jag lyckats med LinkedIn och hur du kan göra detsamma..

Jag Var En Gång Precis som dig..: Make Your Visitor Want to Keep Reading!

För två år sedan så satt jag helt ensam och hade igen aning om vad jag skulle göra med denna plattformen, jag hade hört massor om den hur bra LinkedIn var i marknadsföring och sälj. Men hur ska man kunna utnyttja denna chansen?

Jag var helt desperat, jag hade precis startat ett företag som sålde tjänster till företagsmarknaden och LinkedIn var där jag visste att jag borde satsa, men vart skulle jag börja?

Jag gjorde som många och började prova mig fram på egen hand.. Jag försökte använda LinkedIn’s egna förslag och detta funkade inte.. Jag blev väldigt frustrerad, navigationen på LinkedIn är komplicerad och jag förstod inte vad jag skulle gör, jag har gjort alla fel du kan tänka dig..

Jag har nu två år senare kommit baserat på min erfarenhet och de resultaten jag fått kommit fram till ett recept på hur man lyckas med LinkedIn.

Jag gick ifrån ingen alls till en "STJÄRNA" väldigt kort tid.

Detta har gett mig väldigt mycket när det gäller både min karriär, nätverk och nya affärsmöjligheter, tack vare mitt recept så har jag byggt ett personligt brand som står ut och som skapar auktoritet. Ifrån att vara ingen alls till att bli en stjärna, och du kan göra detsamma!

Genom denna metodiken så har jag fått chansen att presentera mig inför 100 tals andra professionella, jag har konstant nya affärsmöjligheter tillgängligt med några få knapp tryck på LinkedIn. Detta är inte för att skryta eller visa ”hur bra jag är” utan för att dig att förstå potentialen i LinkedIn och hur det kan hjälpa din professionella karriär om du så vill bli bokad till flera presentations möjligheter, bygga ett större och mer kvalitativt nätverk eller bara få flera kunder så är denna plattform garanterat för dig.

Kom ihåg: Om du använder LinkedIn på riktigt sätt så kan du med SNABBT skapa ett professionellt rykte som leder till att du enkelt kan skapa flera affärsmöjligheter..

För mig så är det en styrka att kunna använda LinkedIn såhär och det är inte många som förstår exakt hur man gör detta, så det gör att man står ut och skapar auktoritet på en helt annan nivå än de man vanligtvis konkurrerar mot (dina konkurrenter kommer inte att gilla detta). 

Baserat på allt jag lärde mig så skapade jag ett system och en metod

Detta gjorde att andra även kunde dra nytta av det jag gjorde och använda det för sig själva, jag delade systemet och metoderna med mina närmaste affärsvänner och dom fick samma resultat..

Större företag så som Svea Finans: Convince First, Sell Second!

Det var här jag började inse det verkliga potentialet i det jag lärt mig, jag höll kurser för större företag innanför finans, software, konsulent och liknande typiska B2B-företag.

De fick exakt samma resultat beroende på vad de vill få ut av plattformen om det var ett större mer kvalitativt nätverk så funkade det utmärkt, endel ville utveckla sin karriär och det gav en stor fördel för dom som ville det.

Vissa ville ha flera kunder och sälja fler tjänster och de fick extremt goda resultat jag fick oftast kommentarer som dessa - ”du får inte lära ut detta till våra konkurrenter”.

Jag märkte att detta funkar för alla som driver professionellt och genom dessa 100-tals jag hjälpt i stora företag, små företag, startups eller folk som vill skapa nya jobb möjligheter så har jag lärt mig exakt hur du steg för steg ska bygga en lyckad LinkedIn satsning och det bästa är att du behöver inte ens ha ett eget företag för det!

LinkedIn är en speciell plattform och många missförstår den..

LinkedIn är en annorlunda social medie plattform och många använder den men vet inte hur man ska göra det på rätt sätt, först och främst detta är en professionell plattform och vi måste se den som detta och använda den som det, det är tre element som ligger i grunden här:

Personligt nätverk är nyckeln till en lyckad satsning

Din personliga profil är grunden till allt

Relationsbyggande vi satsar på kvalitet före kvantitet

Tre viktiga punkter om LinkedIn:

  • Personligt nätverk.
    Lägg ner en viss tid varje vecka på att utöka ditt nätverk på LinkedIn, detta gör att du kommer nå ut till flera och skapa mer affärsmöjligheter.
  • Din personliga profil.
    Ta dig tid att bygga en personlig profil som pratar till dina prospekts, detta kommer göra att du även står ut över dina konkurrenter, investera tid i detta och se till att du gör det strukturerar den på ett riktigt sätt.
  • Relationsbyggande.
    Skicka alltid personliga meddelanden på LinkedIn detta gör att vi skapar långsiktiga och kvalitativa relationer istället för att bli sedda på som spammare..

In this Text Block, Start Transitioning to the Solution You're Offering...

Efter att jag lärt ut om detta och sett hur andra professionella skapat resultat med min metodik så började jag inse att det går att göra detta ännu enklare och så att nästan vem som helst kan implementera det och skapa resultatet på väldigt kort tid..

Jag har destillerat ner all denna erfarenhet och lärdomen till ett recept som är enkelt att följa och som genom klara steg går igenom exakt hur du kan gå ifrån ingen alls till att bygga ett kvalitativt nätverk som ger dig tillgång till många affärsmöjligheter!

Here is a Smaller Sub-Heading for Extra Emphasis

Detta har egentligen bara vart tillgängligt för större företag tidigare som har en budget på 10 tusentals kronor.

Men jag vill nu ge tillbaka och hjälpa så många som möjligt så jag vill göra detta tillgängligt till dig som kanske inte sitter på dessa pengarna men ändå vill skapa goda resultat!

Nu kan du få tillgång till exakt samma metodik och system som hjälpt mig att utveckla LinkedIn till en affärs-maskin, och detta har bara vart tillgängligt för ett fåtal innan!

Här har du min present till dig

Här är den: Bemästra LinkedIn på Under 6 Veckor! 

Få de EXAKTA stegena du behöver för att kunna utnyttja LinkedIn så du kan skapa ett kvalitativt nätverk. Du behöver inte längre gissa över vad du ska göra.. Detta önskar dina konkurrenter att de visste om LinkedIn, det kommer att ge dig ett stort ÖVERTAG ta chansen nu när det fortfarande inte är många som vet om detta du kommer att bli bättre än 99% av alla som använder LinkedIn i NORDEN!

Denna kursen kommer genom 7 Moduler ta dig ifrån ingenting alls till att bli en LinkedIn stjärna så du kan med några få knapp tryck få nya affärsmöjligheter och med endast 10 - 15 minuter om dagen uppehålla detta!

  1. 7 Moduler och 33 Lektioner som tar dig ifrån okunnighet runt LinkedIn till att bemästra plattformen så att du med några få knapptryck kan skapa flera affärsmöjligheter, utveckla din karriär och bygga ett kvalitativt affärs-nätverk!
  2. Få 16 malar, checklistor och arbetsblad som låter dig klippa och klistra alla de bästa knepen, taktikerna och hemligheterna på LinkedIn – varför ska du behöva UPPFINNA hjulet på nytt?
  3. Vi tar dig under 6 veckor igenom Steg för Steg hur du EXAKT ska implementera allt detta så att du slipper att bli överväldigad och kan börja UTNYTTJA LinkedIn på riktigt så att du också kan ta del av denna "Guldruschen"

Vad du kommer att få i kursen:

Modul 1 - Lägg din Grundmur

-> Lär dig EXAKT vad du behöver för att få fokus på vem du ska nu ut till och hur du ska kommunicera på LinkedIn

-> Hur du med hjälp av en prospekt-profil kan få fokus och strukturera din kommunikation på LinkedIn

 

Modul 2 - Optimera din Personliga Profil

-> Strukturera din profil såhär och du kommer aldrig missa några fler affärsmöjligheter på LinkedIn!

-> Hur du kan utnyttja LinkedIn’s egna sökords algoritm så att du ALLTID hamnar före dina konkurrenter när potentiella kunder söker efter dig och detta funkar även på GOOGLE!

 

Modul 3 - Prospektering på LinkedIn 

-> Prospektera ALDRIG på LinkedIn om du inte vet hur du ska göra, det kan KROSSA ditt rykte – vi lär dig vad du ska göra för att skapa ett bättre rykte och samtidigt prospektera på hög nivå, det är lättare än vad du tror..

-> Ett knep som ger dig tillgång till samma sök funktioner som du får på LinkedIn Premium utan att behöva betala för det (bara detta är värt 3384 – 5445 kr i året)!

 

Modul 4 - Bygg ditt Nätverk

-> Hur vi med 5 minuter om dagen kan bygga ett högkvalitativt nätverk som ser dig som den bästa leverantören och en intressant samarbetspartner..

-> Skicka aldrig en kontaktförfrågan på LinkedIn innan du vet detta knepet, OBS - DU förlorar affärsmöjligheter om du inte gör detta..

 

Modul 5 - Marknadsföring, bli en Tankeledare

-> Hur du med en enkel process kan skapa innehåll som FÄNGSLAR ditt nätverk och det bästa av allt - du behöver inte skriva några artiklar själv!

-> Varför LinkedIn’s egna publicerings plattform – LinkedIn Pulse inte är tillgängligt till alla men.. Vi har ett hemligt knep som ger dig tillgång och ditt nätverk kommer älska dig för det!

 

Modul 6 - Proffesionellt Säljande på LinkedIn

-> En 4-stegs process som visar hur du tar ett iskallt prospekt till att BÖNFALLA om ett möte, utan att du behöver spendera allt för mycket tid så du kan fokusera på mer intressant saker än att ringa kalla samtal..

-> Lär dig hur vi säljer professionellt på LinkedIn, så du slipper att vara OSCHYSST och dina prospekts kommer älska dig för detta!

 

Modul 7 - Din aktivitetsplan

-> Din aktivitet är KRITISK för din framgång på LinkedIn använd denna aktivitetsplanen som är gjord för dig så du slipper tänka på vad du ska göra varje vecka för att skapa bäst resultat, och det tar inte mer än 10 – 15 minuter dagligen!

-> Genom kontinuerlig och RIKTIG aktivitet på LinkedIn så kommer du att ha en "äffars-maskin" som skapar nya affärsmöjligheter åt dig 24/7, tänk dig att du har en säljperson som SLITER dygnet runt åt bara dig, hade det vart intressant?

What People Are Saying About Our Solution

John Doe UI/UX Designer

“Social proof comes with customer testimonials.”

“Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Shane Melaugh
- Job Title

“Here's what the perfect testimonial looks like...”

“The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text.”

Samantha Allen
- Job Title or Role
John Doe UI/UX Designer
John Doe UI/UX Designer

“Can you ever have too many testimonials?”

“It's a fair question: can you have too many testimonials?

The answer is: you can, but the problem is usually not the amount but the quality of the testimonials. If you have good, enthusiastic and real testimonials that mention specific details and benefits, don't shy away from adding 10, 15, 20 or even more to the page.

Just don't add a ton of boring or generic testimonials.”

Shane Melaugh
- Job Title or Role

Welcome to the Main Purchase Section

Here we have a highly attractive purchase section. We display another paragraph of text, which is a strong call to action to your readers. In addition, we have a product image, unmissable large button and some guarantee and safety symbols.

100% Nöjd Kund Garanti

Säker
Betalning

A Few More Testimonials to Prove it Works for Real People

John Doe UI/UX Designer

“Keep displaying testimonials for social proof.”

“Here, we have a second testimonials section, right after the purchase section. Now that we've asked the reader to pull the trigger, they might feel some resistance and testimonials can help reassure them.”

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Pick the right kinds of testimonials to show here...”

“If you have any testimonials that include stories of how a customer had some doubts about your product, but was then won over by the high quality, your friendly support etc. those are perfect for displaying in this area of the sales page.”

Samantha Allen
- Job Title or Role
John Doe UI/UX Designer

Shane Melaugh
Creator of [Product Name]

About the Author

When selling online, it's easy to forget that people prefer buying things from other people. If there's any element of personal branding in your product, use this section to write a few paragraphs about yourself.

Keep it short, as this page is about your product, not your life story. But a few personal details mentioned here can help build rapport with your reader. It's a reminder that there's a real, trustworthy person behind this product and they aren't buying from a faceless corporation.

It's Time to Start Addressing Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

Use Sub-Headings Before Every Major Objection You Address

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries. One of the most important things you must learn about people in your market is what kinds of objections they have, so that you can effectively address them here.

Advantages vs Disadvantages

Here's a section that you can use for many purposes. For example, you can use it to showcase how your solution is better than other solutions out there. Or, compare the problems your reader is facing right now with the great solutions they'll enjoy once they purchase.

The Pros List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper

The Cons List

  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper porttitorbibendum at metus eu.
  • Aenean sagittis volutpat lorem ut dictum.
  • roin arcu nulla, varius sit amet ligula ut,

Here's a "What You Get" Section (Plus the Second Call to Purchase)

  • Vivamus sit amet lacus eu odio lacinia efficitur venenatis quis tellus. Ut eget
  • Sed egestas diam vel iaculis dapibus.
  • Fusce tortor lorem, fringilla et tortor
  • Pellentesque non facilisis purus, id
  • Facilisis purus, id lorem ipsum ultrices
  • Ultrices erat nubia nostra himenaeos.

100% Satisfaction Guaranteed

Secure
Payment

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Frequently Asked Questions

Why add an FAQ section like this?

How about adding a contact link?

What about exit intent lightboxes?

What questions belong here?

Have you tried a chat widget?

Answer questions, save space.


P.S.:: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.

After the post scripts, use the link below to link to your purchase section or the checkout page.

Yes, I want to start getting [benefit] now!